Atlantic Star "Always"

 *1

愛とは、神のものである。

この歌において、女性が解釈がまさにそう。

男から愛を受けとるが、あくまでそれは神の業なんですね。神から男は受け取り、女に与えたと。彼らのロジックはそんなですね。日本では、男でとぎれますよね。その後に、神の存在はいません。big difference。ふとおもいました。

 

動画

youtu.be

 LYLICS

https://www.azlyrics.com/lyrics/atlanticstarr/secretlovers.html

 

なんか、心地良い響きだったので、訳してみました

 

宗教が入っています

なんか、ざんねん

 

宗教は、きもちいいんです かね?

 

※注意


-To let you know, but you can be sure I'm yours for always.
-To let you know, but you can be sure Lord knows for always.

 

差異があります

but以下の文が、違います

Lord=神 が、下にはあります

 

上は、webページのlylics歌詞から、

下は、youtubeの、動画にでてくる歌詞から(Lord Knowsとも、歌詞の表記だけでなく、歌ってもいます)

 

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

 

 

 Atlantic Star "Always"

「いつのときも」

 


君は僕にとって
最高の女性だ
いかなるときも僕のすべてを君に捧げる

君の愛は特別なものだ
天からのおくりもの
だからどんなときもそこにある

愛ははぐくまれ
あなたとわたし 永遠に

雨を追いやる あなたは太陽のよう 
あなたがいるとき 明るいときが訪れる
あなたは完全で、永遠にそう
いかなるときも 同じくあなたを愛する

さあ 家庭をつくろう
いかなるときも 喜びをくれる
愛してるわ どう伝えたらいいか
わからないほど、 あなたといるわ いかなるときも

 

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

Atlantic Starr Lyrics


"Always"

Girl you are to me
All that a woman should be
And I dedicate my life
To you always

A love like yours is rare
It must have been sent from up above
And I know you'll stay this way
For always

And we both know, that our love will grow
And forever it will be, you and me (yeah)
Ooh you're like the sun, chasing all of the rain away
When you come around you bring brighter days
You're the perfect one, for me and you forever will be
And I will love you so, for always

Come with me my sweet, let's go make a family.
They will bring us joy, for always.
Ooh boy I love you so, I can't find enough ways
To let you know, but you can be sure I'm yours for always.

And we both know, that our love will grow
And forever it will be, you and me (yeah)
Ooh you're like the sun, chasing all of the rain away
When you come around you bring brighter days
You're the perfect one, for me and you forever will be
And I will love you so, for always

(Ooh... ooh... I will love you so for always.)
(Ooh... ooh... I will love you so for always.)
(Ooh... ooh... I will love you so for always.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*1:180817追記